reklama

Agarrando tu mano (Držím Ťa za ruku)

Občas chodievam do práce. Šatňa na prezlečenie je, chvalabohu, dve poschodia vyššie po starých strmých točitých schodoch. Ako som tade prechádzala prvý krát, trošičku trochu som zadržala dych, pretože som prechádzala otvoreným vnútrom krásnej starej budovy. Oblúkom predelené stĺpy, ornamenty vo fasáde zjavne poznačenej časom a trápeniami a celkom hore pri strope dve vety v španielčine. Najprv som zbadala iba jednu Agarrando tu mano- napísané akýmsi ozdobným písmom. V preklade zo španielčiny: Držať za ruku alebo krajšie- držím Ťa za ruku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Neskôr som na protiľahlej zbadala pokračovanie (či začiatok) Y tu, para siempre, ser á s reina de mi coraz ó n. (A ty, navždy budeš kráľovná môjho srdca.) Teraz vždy keď mi je ťažko, keď vychádzam po tých schodoch a rozmýšľam, čo ma čaká v práci, ako to zvládnem, alebo keď ma prepadne úzkosť, zdrvujúca, keď sa bojím budúcnosti, spomeniem si na odkaz, ktorý je tam napísaný (určite) pre mňa- Agarrando tu mano. Držím Ťa za ruku. Predstavím si imaginárnu bytosť, možno Boha, či anjela, duchovného guru, niekoho koho som milovala a on miloval mňa, ako ma drží za ruku a sprevádza všade kam kráčam a zrazu sa bojím o niečo menej. Preto si myslím, že ten nápis asi nie je len pre mňa, ale pre viacerých. Keď Vám je ťažko spomeňte si- agarrando tu mano. Niekto Vás drží za ruku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Miroslava Vernarská

Miroslava Vernarská

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študentka psychológie, príležitostná opisovateľka, sledujem, divím sa, pijem pivo Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu